2014. február 10.

Zanzásitva: The Counselor [2013]

| | 2 comments
Nem igazán tudom, mit lehetne elmondani a filmről. Bár sokaknak tetszett, de én azért mégis óva inteném tőle azt, aki még nem látta. Röviden annyi, hogy a The Counselor esetében nem egy megszokott filmet kapunk. Adott a Jogász (Michael Fassbender), aki minden jelenetben ott van: épp pettingel barátnőjével (Penelope Cruz), vagy beszélget mindenféle zűrös figurákkal (pl.: Javier Bardem, Brad Pitt). Különböző jelenetek váltogatják egymást, miközben majd' egy óra telt, amikor rájöttem, hogy nem egy lazán emészthető két órára vállalkoztam, hiába sorakoznak fel nagyobbnál nagyobb nevek, és hiába dugja meg Cameron Diaz azt az autót (de tényleg...). Az egész filmnek se füle, se farka, pedig az embernek minden oka megvan az elvárásokra: a forgatókönyvet az egyik legjobb kortárs író, Cormac McCarthy körmölte le, amelyből Ridley Scott forgatta le ezt az... izét. Elvétve akad egy-két jobb dialógus, sőt, van, amikor az ember azt hiszi, tényleg vonul majd valamerre ez az egész, de nem szabad bedőlni, tehát én szóltam: csak óvatosan! 4/10.

2 megjegyzés:

  1. Nem tudom! Valahol én is így vagyok vele, fingom nincs, hogy mit akar, miről akar szólni, mi ez az egész, de basszus akkor is tetszett. Kicsit zavaró, hogy egyik jelenetben az életről-halálról filozofálunk, a másikban pedig átmegyünk brutális thrillerbe.
    Marha jó szövegek vannak benne, Diaz egy állat (bár szerintem más ezt a szerepet sokkal jobban el tudta volna játszani), amikor pedig mutat valamit a film, az tényleg odabasz. Egy 6 és fél nálam, nem tudom mi volt ez, de nem tudom utálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem kicsit szenvedés volt. Akadtak jobb párbeszédek, de nem nagyon tudtam elkapni a fonalat. Sajnos.

      Törlés

Mielőtt írnál, olvasd el

- Más fiókból is be tudsz jelentkezni, hogy hozzászólást írj, de ha erre nincs lehetőséged, kérlek, akkor se írj névtelenül. A legördülő listában a Név/URL-re kattintva tudsz nevet adni magadnak.
- A megjegyzésben van lehetőség html kódok használatára.

Köszönet