2013. június 7.

Double Shit: A Haunted House / Identity Thief

| | Leave a Comment
Ahogy a címben is benne van a lényeg: két film, de egyik sem nyerte el a tetszésemet. A Haunted House és a Személyiségtolvaj lettek a kiszemeltek pár sorban.




Hol vannak már azok a régi szép idők, amikor szórakoztató paródiafilmeket csináltak? A Paranormal Activity is megkapta a saját kis kifordítását. Lévén, hogy én magam nem rajongok a szériáért, kíváncsi voltam, mit hoznak össze, persze sejthettem, hogy nem röhög majd a vakbelem, így nagy elvásárokat nem fűztem hozzá. Még csak az kellett volna. A Haunted House egy végletekig idegesítő 80 perc, amit ha 20 percig nézel, már úgy érzed, hogy egy órája csücsülsz a képernyő előtt. Nem kell semmi komolyabb humorforrással számolni: a sztori lényegében egy az egyben Paranormal Activity, amelyhez hozzácsaptak néhány fingós, meleg, vagy szexista poént, illetve annak szánták őket, de a hatás, amelyet mindezek kiváltanak, közel sem érik el a kivánt eredményt, inkább csak idegesítő jelleggel hatnak. Messze elkerülendő próbálkozás, amelynek már a folytatása is körvonalazódik... atyaég. 2/10.

Nem kell túl nagy körítés: az Indentity Thief egy olyan komédia, amely millió, már sokszor látott anyagból építkezik, humora közepes, játékideje feleslegesen hosszú, sztorija messziről bűzlik, vagyis ezt a filmet már innen-onnan összeollózva már láttuk. Különösebb meglepetést nem tartogat, pedig Seth Gordon rendezett már jó filmet (Horrible Bosses). Itt azonban az ihlet mintha elszállt volna, mint hősünk élete. Történik ugyanis az elsőre talán női nevűnek tűnő (de valójában unisex név) Sandyvel (Jason Bateman), hogy rájön, valaki ellopta személyazonosságát, az illető a nevében költekezik kényére-kedvére. Hogy rendbe tegye életét, elindul, hogy felkutassa a nőt (Melissa McCarthy), akinek pont kapóra jött Sandy neve. A fickó viszonylag hamar rábukkan a csalóra, innentől pedig a hazautat látjuk, ami nem túl zökkenőmentes. A lényeg, hogy Bateman arcáról lerí az unalom, McCarthy pont annyira utálható, mint a karaktere, de az a tény, hogy én hányszor megfogadtam, nem nézek unrated verziót, és mégis mindig megteszem, már tényleg mindennek a teteje, mert nem tudom, milyen plusz jelenetekkel kínoztam magam, de hogy csak az elfecsérelt időt növeltem, az is biztos. 4/10.


0 Comments:

Megjegyzés küldése

Mielőtt írnál, olvasd el

- Más fiókból is be tudsz jelentkezni, hogy hozzászólást írj, de ha erre nincs lehetőséged, kérlek, akkor se írj névtelenül. A legördülő listában a Név/URL-re kattintva tudsz nevet adni magadnak.
- A megjegyzésben van lehetőség html kódok használatára.

Köszönet